Monday, March 16, 2009

TaDaiMa!!

Hisashiburi menulis kembali...Setelah beberapa hari bergelut ngan kerja2 ku yg bertimbun2... heheheh....tapi kerjaku masih ngak abis....banyak lagi nak kena siapkan...Memandangkan jari jemariku sudah gatal2 untuk mengetuk2 papan keyboard ni,ku usahakan juga untuk mengeluarkan idea2 yg hampir lupus dimamah tahap kolesterol yg tinggi...hehehhe.. Mana tak tinggi nyer..hari2 makan nasi minyak..:p

Banyak sebenarnya nak bercerita...ok, aku setat semalam nyer story la...Semalam kitorg(me n kids, mommy, antih sefamily) gi kenduri kat Spg. Empat Perlis..Kami konvoi dari SP since aku pun nak kena balik Perlih..So antih n family ikut sekali la...sebab kenduri tu jiran kami kat kampung..kira kenduri kat rumah mak dia la..adik dia kawin..Bertolak dari SP pun dah lambat sebab kat kampung pun ada 3 kenduri to attend..So kami sampai kat rumah kenduri malam..Actually 3 biji keta gi..tapi sebiji lagi dah tersesat n we tried to call but masuk voicemail..mesti bateri dah weak ni..So hanya kami je la...Actually Antih pun dah terlepas lajak ke depan..Sib baik le aku penah pegi ngan mak rumah kenduri ni dulu..So mmg tau le kat mana..Kalau harap kat Antih aku rasa sampai Kuala Perlis kot...hahahaahhaha...tu aa minta petua jalan silap kat org len,pastu bagi petua silap kat sebiji lagi keta...dah kesian kat depa tak dpt makan kenduri...nak buat cmner yek...sian....

The day before that kitorg pi makan kenduri kat S*wiss Inn..Kenduri sedara,kira 2 pupu aku ler..sebab mak aku tu dah jadi mak sedara dia,tokwan kami adik beradik..tapi aku tak menikmati pun makanan kat situ since Arif tak nak bekerjasama..kempunan makcik nak makan udang bakar ke goreng aku pun tak sure...Mana le aku leh lepas si Arif ni since makan kat keliling kolam...dia asyik main air je kat tepi kolam tu...dah le dalam..tak ke naya kalau tiba2 dia terjun dalam tu...kalau aku pakai suar takpe gak..ni makcik pakai baju kurung....tak berani le...

Mengoda jiwa tul...Mana le budak2 tak terasa nak terjun...hehehheh Termasuk le mak budak ni..
Tergoda you.....!!!Dah le pegi tghari..mmg terasa nak berendam jer...


Tgk je Arif...tak lepas dari tepi kolam...Dok celup2 air kolam...Habis basah baju...Oleh kerana dia tak duduk diam, terpaksa le mommy bawa dia kuar jauh dari kolam itu...Bawa dia masuk keta...hahahhaha..Aman sikit...:p ...

Oleh kerana memasing dah kempunan nak main air..so kitorg petang tu lepas kenduri terus gi mandi kat T*upah....Lepas geram...hehehehhe...termasuk le Arif .....

Den gak yg melepas makan sedap2...urururuurururur...

No comments: