Thursday, January 8, 2009

THuRSDaY BLueS

Naper jadi blues lak ari ni...hahahah...bnyk sebab sebenarnyer...actually i'm under pressure due to my research....that the main reason....haahhhaha...aku nyer SV ni suka paksa2 aku buat kerja cepat2..letih jadinyer...actually dia target aku habis in one year my study..bleh ker..?dah le aku from scratch belajar benda2 ni seme...lain le kalau sambung je benda yg aku dah penah buat takpe aaa...ni benda yg totally aku kena study balik..selalunyer paling awal pun dalan 1 1/2 thn...bleh ke aku buat ni...???

Minggu ni ingat nak balik kampung...tensen banget..need to release my tension...since hubby pun gi out station..so dari bertiga je kat rumah..baik balik kampung relek2...jalan2 kat sp..hehehhe...

Kids as usual...kuat gaduh n kuat ngamuk...hahahahha..ikut sape la ni...???Arif dah makin pandai sekrg ni...kalau dia nak kuar...siap amikkan tudung ibu suh pakai..hahhaha..mommy dia lak tak larat nak kuar..terpaksa le layan dia jap...jalan2 depan rumah...si Aqil dah tak terkawal la...sampai2 umah je terus capai basikal..terus gi taman permainan yg dekat ngan umah..si Arif ni teruja la nak ikut abang dia...mommy le tak sempat nak kejar...barang2 pun tak abis keluarkan dari keta lagi..(sigh)...

5 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Wah, Arif pon sibuk nak ikut abang main yek..kekeke...pandai arif suruh ibu dia pakai tudung ajak kluar..kalu sufia lak nampak kita pakai tudung trus berpaut kat kaki nak ikut..keke..kodomo tte kawaii ne..=D

Unknown said...

sono touri .....:p

Anonymous said...

mcm2 ragam bile ade 2 hero..hehe..saya yg 1org ni pun...adoillaa..letih nk melayan

~iFsYudz~ said...

halo bebeh...sori aa aku p jln tu pun mmg gamble ajek...isk..ko duk area mana?
tu la leh lawat ko....isk isk isk..gomenne

Unknown said...

ida -> bila nak menambah...aiman dah besar tu...heheh

syud-> aku dok area stadium kangar tuh..jalan nak ke padang besar tu lalu le umah aku...tu aaa..len kali kena google dulu org perlis...:p