Wednesday, January 28, 2009

2008 Cute’s Blogger Award

Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di bawah untuk diletakkan di blog anda.
Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saya untuk mendapatkan award anda".

Sebenarnyer confuse la nak buat ke tak tag ni since ianyer tag 2008..hehehhe..sebab tu cam menunda2 utk menulih...oleh kerana Pn. Fara dah bg amanah..kena la buat yek..

1.Tampal badge
2.Pn. Fara -> my beloved friend since high school..
3. Fakta tentang saya...hmmm...blank nak tulih apa..?
  • Sekarang sedang smbg belajar kat UniMAP, baru nak buat MSc.Org len dah nak abih PHD.
  • Sahabat breakfast,lunch,tea time -> Naim, An, Sai, Kak Zee, Husna(seme dok satu lab), Munirah kekadang join..:p
  • Suka makan dessert..cake,pudding especially
  • Suka baca blog org,tapi blog sendiri jarang updet..heheheh
  • Ada 2 org hero yg lasak bernama Aqil dan Arif.
  • Ada bnyk collection buku cerita,sedikit buku ilmiah...hahahhahahah..
  • Pembeli tetap Mastika setiap bulan dan kekadang Mingguan Wanita.
  • Pendengar HotFM yg setia...aku suka FaFau n FBI..actually seme aku suka..tapi selalunyer aku jarang buka radio time kat kluster..so pepagi masa siapkan budak2 ni aku layannnnnzzz HotFM.
  • Bawa keta laju,cam org jantan...tapi still menjaga sopan santun lagi..hahahahha..(dah kena train ngan Mr. Hubby yg mmg cam hasyiriya kalau bawa keta..dulu kecut gak tapi dah biasa).
  • Suka lagi buat kek dari buat cookies or masak nasi berlauk...hehehehhe...so kalau aku memasak lauk pauk ni..kureng le enaknyer... :P
4.Award ni cam dah expired...so tak yah la yek..tunggu yg 2009 nyer lak..:P

ok Pn. Fara...abih nak utang cek...;p

No comments: