Friday, January 28, 2011

WHeRe To..?

Dialog pagi ni semasa breakfast..

H :W...kalau H mati nanti..nak tanam kat mana yek..Semalam waktu H gi masjid,duduk sorang2, teringat pasal ni..sedih lak pikirkan..takkan nk tanam kat kampung? sorang kat muor, sorang kat SP.kalau kat kampung ada ke nak tgk kubur kita?nak harap adik beradik belum tentu lagi..

W : .........iskhh..H..ke situ lak pikirnya..(dlm hati dah sedih ni..)

H :Kalau tanam kat sini..sebelah mana yek..jln RM pun ada...kat BE pun ada..

W : ada khariat kematian tak aa kat sini...

H :... tah ler...ada ke..?

W : tah le H...(speechless actually..)

Then H gi kerja..left W at home..then mula la terfikir sorang2...betul juga..kat mana nak tanam nanti..but suddenly feel sad when thinking that if one of us go first seeing HIM..I don't think I can bear wif all the sadness if that happened to us..

Ya Allah...panjangkanlah jodoh kami..semoga kami sempat melihat anak2 kami berjaya..semoga kami sempat bertaubat di atas kesilapan kami..semoga kami ditetapkan iman..

3 comments:

Sya Annur said...

n sekarang kau membuat aku sedih jugak :)

SHaHaQiLiF said...

sorry dear..make you read this...pengaruh hormon sama tu..

faraazri said...

nah.. posting balas untuk along.. :)
http://faraazri.blogspot.com/2011/02/where-to.html