Saturday, June 6, 2009

PaNaSSSSS.....

Panasnyer.......mmg panas kat luar tuh...baru je lepas amik baju yg kering dan sidai baju yg basah...hari ni mmg rekod..4 mesin basuh baju....hahhahahahah...mana tak nyer...tuala jer dah dekat 10 helai..baju2 lagi...plus semalam sepatutnyer basuh lagi satu round tapi tak jadi sebab air dalam tangki dah abis..so nak tunggu air naik amatlah lambat...terpaksa la tangguhkan se round...so at the end..kuar la berjalan ngan abang ku yg datang dari lumut sefamily n plus my mommy..bawa diorg gi wang kelian dan padang besaq...mmg shoppping abis la depa..aku pun pi shopping ngan mak aku...heheheh..saja cuci2 mata...ada la beli sikit2 utk anak buah n kiddos..tentunyer t-shirt ben 10 yg menjadi kegilaan aqil.arif, n wan...happy tul bedak2 tu dapat ben 10...siap aqil leh hafal seme watak yg boleh ditukar oleh ben 10...yg si arif lak....asyik dok sebut 'four arm' jer kalau nmpk ben 10..so ptg semlm lepas abis bershopping...my bro n family berlepas pulang ke sp..but otw depa singgah jitra dulu...so tgh mlm gak le depa sampai sp...
Actually ada lagi yg lebih panas sebenarnyer...aku panas la dgn sorang ni yg lebih tua dari aku la...dgr mak aku bercerita membuatkan ku terus panas...sebab yg menjadi mangsa keadaan adalah aunty aku gak...bnyk tul pergolakan akhir2 ni...gara2 sepupu aku yg kureng keajaran nyer itu nak berkahwin...ada ke patut...dia yg nak kawin..dia guna duit aunty aku ni...bnyk lak tuh...dah tau awak tu lelaki..dan dah gatal nak kawin sgt..(mmg patut pun dia kawin .umur dah 40 kalo tak silap aku la)..dah lama mebujang...kumpul la duit sendiri...ko pun kayo gak...tapi aku tak tau le..dah lama tak jumpa mamat ni..since dia pun dulu kureng sikit ngan org tua especially mommy dia...aku terus malas nak dgr citer pasal dia..yg pasti nyer aku geram pasal ada org tu paksa aunty i ni kuarkan duit dia yg dia simpan punya la lama....dah le sekrg ni akaun aunty aku lak sangkut pasal dah lama tak gi tunaikan check yg suppose di ambil tiap2 bulan...4 bln kot dia tak dapat pergi since yg pegang buku tu org len..sebelum ni org len pegang...org dulu tu ok...uwaaa...panas aku dgr citer ni..sebab yg kena tu makcik aku...dah le dia pun asyik sakit2..tak berapa kuat....macam kena buli lak...mak aku pun dah malas nak pi kenduri mamat ni...buat sakit hati je...aku pun malas jer rasanya....lagipun dia buat kat kl...biarlah sedara mara belah bapa dia yg pergi...
Hahahahah..membebel di tghari yg buta ni...jap lagi nak gi kenduri kesyukuran kat rumah jiran..nak bersiap.....

No comments: