Sunday, April 12, 2009

TaKDe aYaQ!!

Believe it or not...seluruh kawasan Kuala Muda takde air dari siang semalam..sampai hari ni lak tuh...dahle takde notis apa2 pun...mmg naya la seme org...abis seme catu mandi n minum...sian kat sepupu aku yg buat kenduri ari ni...terpaksa la berjimat cermat guna air..



Memandangkan kat kampung takde air...aku pun terpaksa la melarikan diri dari SP awal sikit...tak tahan beb...nak mandi bnyk kali pun tak leh..nak gi tupah, cam tak larat je memasing..aku pun penat dok drive tak abis lagi..ngan budak2 ini yg mmg susah untuk berdamai dalam keta...asyik gaduh jer....tak tenang mommy diorg nak drive...tu baru dua org hero...kalau la satu pasukan bola sepak...aku rasa...aku lari kuar padang dah...:p


Since sekarang ni guna pc hubby...dok godek2 gambar dlm pc ni..jumpa la gambar2 lama...hehehhe..

Posing masa kenduri jimi...

No comments: